DUYURULAR

Bu sayfada öğrenci işlerine ait duyurular yer almaktadır. Genel Duyuru sayfasına erişmek için lütfen tıklayınız:

2020-2021Güz dönemi yatay geçiş kayıtları 24 Ağustos - 31 Ağustos 2020 tarihleri arasında yapılacaktır.

Kazanan adaylar aşağıdaki evrakların asıllarını daha önce getirmediler ise kesin kayıtta getirmeleri gerekmektedir. Kesin kayıt için öğrencinin kendisi veya noterden vekil tayin ettiği kişinin belirtilen tarihlerde İstanbul Kent Üniversitesine bizzat gelerek kayıt işlemlerini tamamlaması gerekir.

Kayıt işlemleri Aslı gereken evrakların teslimi, Mali İşler Onayı ve Kayıt dilekçesinden oluşmaktadır.

Ayrıca kesin kaydı tamamlamak için kayıtlı olunan üniversiteden “kaydında engel yoktur” yazısı mutlaka almış olmalıdır.

Kesin Kayıt Evrakları; (Evrakları başvuru esnasında getirenler kayıtta tekrar getirmelerine gerek yoktur.)

• Öğrenci Belgesi Aslı (e-imzalı, e-devletten ve ıslak imzalı olabilir)

• Nüfus cüzdan örneği,

• ÖSYS Yerleştirme Belgesi,

• ÖSYS Sonuç Belgesi (Tüm puan türlerinin olduğu çıktı),

• Transkript Aslı (Eğitim almadıysa veya hazırlık okuduysa gerek yok),

• Onaylı Ders içeriği (Eğitim almadıysa veya hazırlık okuduysa gerek yok),

• 2 Vesikalık Resim

Yurt Dışı Kayıt için Gereken Evraklar için 

• SAT/ABİTUR/ÖSYM Belgesi veya İlk 1000 üniversite web sayfası

• Transkript belgesi (daha önce okunmuş tüm dersleri ve alınan notları gösteren belgenin kapalı zarfta aslı) (Türkçe veya İngilizce),

• Öğrencilerin transkriptlerinde yer alan derslerin ders içeriklerine ilişkin belge (onaylı),

• Öğrenci Belgesi (Türkçe veya İngilizce) (Kayıt tarihi mutlaka belirtilmeli) aslı,

• Nüfus cüzdanı fotokopisi

• 1 adet vesikalık fotoğraf

Önemli; Yurtiçi ve Kıbrıs’tan kabul edilen adaylar kaydını tamamlamak için kayıtlı olduğu üniversiteden “Yatay Geçiş Yapmasında Engel yoktur” olduğunu gösteren belgenin aslını getirmek zorundalar.

Belgeyi getiremeyen adayların kayıtları yapılmaz. Haklarını kaybederler.

• Diş Hekimliği Fakültesi kabul edilen öğrenci listesi için tıklayınız…

• İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi kabul edilen öğrenci listesi için tıklayınız…

• Sağlık Bilimleri Fakültesine kabul edilen öğrenci listesi için tıklayınız…

• Sanat ve Tasarım Fakültesine kabul edilen öğrenci listesi için tıklayınız…

• Meslek Yüksekokulu’na kabul edilen öğrenci listesi için tıklayınız…

• Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu’na kabul edilen öğrenci listesi için tıklayınız…

Kayıt işlemleri: Aslı gereken evrakların teslimi, Mali İşler Onayı ve Kayıt dilekçesinden oluşmaktadır.

Öğrenci İşleri Direktörlüğü
[email protected]

2020 - 2021 DGS Kontenjan ve Tercih İndirimleri tablosu için lütfen tıklayınız:

Öğrenci İşleri Direktörlüğü

[email protected]

02126101010

İSTANBUL KENT ÜNİVERSİTESİ

2019-2020 ÖĞRETİM YILI YAZ OKULU KAYIT ESASLARI

İstanbul Kent Üniversitesi 2019-2020 Eğitim öğretim yılı Yaz Okulu Uzaktan eğitim ile açılacaktır. İstanbul Kent Üniversitesi öğrencileri ve bir yükseköğretim programında kayıtlı öğrenciler başvuru yapıp yaz okulunda açılacak derslerden alabilirler. Yaz okulu başvuru süreci; mail ile de başvuru yapılabilir.

İstanbul Kent Üniversitesi öğrencileri için;

• Başvuru Formu, Başvuru Form için tıklayınız.

• Ders açılacağı ilan edildiğinde Mali Yükümlülüğünü tamamlamaları,

• Yaz okulu Ücretleri için tıklayınız. Yaz Okulunda burslar geçerli değildir. Yaz okulu ücreti dersin AKTS’ leri ile AKTS ücreti çarpılarak ödeyeceği tutar hesaplanır.

İstanbul Kent Üniversitesi Öğrencileri için; Yaz Okulunda Ders Alma Koşulları;

• Ön Lisans ve Lisans öğrencileri yaz öğretiminde en fazla 3 ders alabilir.

• Yaz Okulunda, normal eğitim süresi içinde alıp başarısız olduğu ya da önceki dönemlerde alamadığı dersleri alabilirler,

• Üst yarıyıllara ait daha önce almadığı dersleri,

• Akademik yetersizlik nedeniyle ders tekrarı yapmak durumunda ise yaz öğretiminde öncelikle daha önce alıp başarısız oldukları dersleri alabilirler.

Farklı Yükseköğretim kurumunda öğrenci olanlar için;

• Ders içeriğinizin Kayıtlı Yükseköğretim Kurumu tarafından onaylanmış yazısı,

• Başvuru Formu, Başvuru Form için tıklayınız...

• Öğrenci Belgesi, (E-Devletten veya kurumdan)

• Ders açılacağı ilan edildiğinde Mali Yükümlülüğünü tamamlamaları,

• Yaz okulunda ders alma koşulları kendi üniversitesinin mevzuatına göre Kayıtlı olduğu Yükseköğretim tarafından belirlenir.

YAZ OKULU TAKVİMİ

 

YAZ DÖNEMİ

Başlangıç Tarihi

Bitiş Tarihi

Yaz Öğretimi Başvuruları

22 Haziran 2020 Pazartesi

16 Temmuz 2020 Perşembe

Yaz Öğretimi Açılacak Derslerin İlanı

                    17 Temmuz 2020 Cuma

Yaz Öğretimi Kayıtları

20 Temmuz 2020 Pazartesi

25 Temmuz 2020 Cuma

Derslerin Başlama ve Bitiş Tarihi

27 Temmuz 2020 Pazartesi

11 Eylül 2020 Cuma

Yaz Öğretimi Final Sınavı

14 Eylül 2020 Pazartesi

18 Eylül 2020 Cuma

Yaz öğretiminde ders ekleme-çıkarma, dersten çekilme ve izinli sayılma işlemi uygulanmaz.

Üniversite ile ilişiği kesilen öğrenciler yaz öğretiminden yararlanamaz.

Bir dersin açılabilmesi için 5 ve üzeri kişinin kayıt yaptırması gerekir. 5 kişiden az kayıt olan dersin durumu ise Rektörlük tarafından belirlenir.

• AÇILACAK DERSLERİN LİSTESİ için tıklayınız.

• YAZ OKULU KREDİ ÜCRETLERİ için tıklayınız.

 STANBUL KENT ÜNİVERSİTESİ YAZ ÖĞRETİM YÖNERGESİ için tıklayınız.

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Öğrenci İşleri Direktörlüğü    

Taksim Yerleşkesi: Cihangir Mahallesi, Sıraselviler Caddesi, No: 71, 34433 Beyoğlu İSTANBUL

Tel: 0212 610 10 10 Dahili: 240

[email protected]

2019-2020 Bahar Dönemi Çift Anadal ve Yandal sonuçları için tıklayınız:

Başvuruları kabul edilen öğrencilerimizin, kayıt işlemleri için Öğrenci İşleri Direktörlüğüne gelmeleri gerekmektedir.

YKS KAYITLARI

Sevgili öğrencilerimiz,

İstanbul Kent Üniversitesini kazandığınız için tebrik eder, başarılarınızın devamını dileriz. Kazanan adaylar kesin kayıt işlemini tamamlaması gerekmektedir. Bunu daha kolay yapabilmeniz adına sizlere yapacaklarınızla ilgili bilgilendirmeler hazırladık. Kayıt adımlarını anlatan bu duyurumuzu dikkatlice okuyunuz. Yapmanız gereken tüm adımlar belirtilmiştir.

Kayıtlar 2 Tür Yapılabilir;

• Online olarak adımları tamamlayarak yapabilirsiniz,

• Taksim yerleşkemize gelip burada da işlemleri tamamlayabilirsiniz.

Kayıt aşamamız ise 3 adımdan oluşmaktadır. Bu adımları eksiksiz tamamlayanların kayıtları kesinleşmiş olur.

• ADIM: online başvuru formlarının doldurulması. Başlamak için http://ois.kent.edu.tr/onkayit adresinden formları doldurabilirsiniz. Formlar ile sorun yaşayanlar Öğrenci İşleri Direktörlüğünden destek alabilirler.

• MALİ YÜKÜMLÜLÜK: Tam burslu yerleşenler hariç bu adımı tamamlamak zorundadırlar. Ödemekle yükümlü olduğunuz tutarı http://odeme.kent.edu.tr adresinden görebilirsiniz. Ön kayıt formları tamamlanınca da ödeme sayfanıza yönleneceksiniz. İsteyen online kredi kartı ile de ödeme yapabilir. Online ödeme yapmak istemeyen adaylar Taksim yerleşkesinde banka aracılığı ile veya yine kredi kartı ile de ödemelerini yapabilirler. Havale ve EFT yapacak adayların ödemeleri en geç 1 gün sonra sisteme yansıyacaktır. Kayıtlarını ödeme onayı verildikten sonra tamamlayabilirler. Son adım e-devletten kayıt tamamlamaktır. Bunu tamamlamayan adayların işlemleri eksik kalır.

• KESİN KAYIT: Kesin kayıt işlemini e-devlet üzerinden tamamlayabilirsiniz. İlk 2 adımı tamamlayan adayların e-devlet kısmında Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı sayfasından onay kısmı açılacaktır. Buradan kaydınızı tamamlayabilirsiniz.

3 adımı da tamamlayan adaylar artık e-devlet üzerinden öğrenci belgesini sorgulayabilirler. Eğer sorgulamada bir hata olur ve gözükmez ise adımları tamamlamamışsınızdır. Lütfen öğrenci işleri ile görüşünüz.

Eğitimlerin başlama ve bitiş tarihlerini akademik takvimden takip etmeniz gerekecektir. https://www.kent.edu.tr/akademik-takvim-001133 . Her dönem sistem zerinden öğrenciler ders seçimlerini yapmak zorundadırlar. Ders seçimlerini anlatan duyuruları da yine web sayfamızdan ilan edilecektir.

Tüm öğrencilerimizi eğitim hayatı boyunca başarılar dileriz.

GÖNDERİLEN POSTA İÇERİĞİ

• Hoş geldin Mektup Örneği,

• Kayıt Senaryosu,

• Sıkça Sorulan Sorular,

• Öğrenci Kayıt Kitapçığı,

PAYLAŞ
KENT’TEN
HABERİNİZ OLSUN