Kent Üniversitesi

2023-2024 Akademik Yılı Bahar Dönemi Burs Başvuruları

Tarih : 14.03.2024

Değerli Öğrencilerimiz,

2023-2024 Akademik Yılı Bahar Dönemi Burs Başvuruları kabul edilmeye başlanmıştır. Başvurular için aşağıda yer alan belgeleri eksiksiz bir şekilde tamamlayarak Kağıthane Kampüsü’nde yer alan A1-13 numaralı Sağlık, Kültür ve Spor Direktörlüğü ofisine şahsen gelerek gerçekleştirebilirsiniz. Başvurular 12 Mart 2024  – 29 Mart 2024 tarihleri arasında kabul edilecektir.

Bu dönem dışında burs başvurusu kabul edilmeyecektir.

DESTEK BURSU BAŞVURUSU İÇİN GEREKEN BELGELER

  • Dilekçe
  • İkametgâh Örneği
  • Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği
  • Maaş Bordrosu (Orijinal) (Çalışan öğrenci ve ebeveynler için)
  • Webtapu üzerinden Tapu Taşınmaz Beyanı (Ebeveyn veya öğrenciye ait)
  • Vergi Levhası Ticaret Sicil Gazetesi (İş yeri varsa)
  • Emekli ise e-devlet çıktısı (Ebeveynler)
  • Var ise kardeşlerin Öğrenci Belgesi
  • Kira Kontratı
  • Transkript – ÖSYM Yerleştirme Belgesi (Yeni Kazanan Öğrenci)
  • 1 Adet Fotoğraf
  • Özel Durumunu Gösterir Belge
  • Burs Başvuru Formu

Engelli Öğrenci Bursu

  • Dilekçe
  • Engelli olduğunu gösterir resmi veya “aslı gibidir” mühürlü belge

Sporcu Bursu

  • Dilekçe
  • Sporcu Özgeçmişi (1. Lig – 2. Lig Sporcusu veya TÜSF Sonuç Belgesi)
  • Bakanlıktan alınmış belge
  • Millilik Belgesi

Üstün Başarı Sanat Bursu

  • Dilekçe
  • Uluslararası müsabakalarda sanat dalında aldığı belgeler

Özel Burslar

  • Dilekçe
  • Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı yurtlarında yetişmiş öğrenci olduğunu gösterir belge

Şehit, Gazi Eşi ve Yakınları Bursu

  • Dilekçe
  • Şehit veya Gazi olduğunu gösterir resmi makamlarca onaylı belge

Kardeş ve Eş indirimi Bursu

  • Dilekçe
  • Nüfus Kayıt Örneği
  • Öğrenci Belgesi

Personel ve Mezun Öğrenci Bursu

  • Personel için – 6 ay çalışmış olduğunu gösterir belge
  • Mezun Öğrenci için; Dilekçe ve Mezun Belgesi

Burs Başvuruları ile İlgili Sorularınız İçin burs@kent.edu.tr